Meh Meriahkn Lagi... ^_^

Aku dan Katil

Perghh...memang tak dinafikan lagi..penat ya ampunnnn...ari 2 angkut2 brg sebab nak pindah umah..pas 2 angkut2 barang naik hostel...naik tgkat 4 plak 2...memang baik betol akak kaunter 2..hadoi..kalau untuk org lain, bley la ckp 'kurus klau ari2 turun naik tangga ni' tapi aku?? kalau aku ckp macam 2, comfirm orang akan pandang aku atas, bawah, atas bawah..pas 2 die akan cakap..ko memang dah kurus..nak kurus macam mane lagi..2 la..bukan aku tak nak besarkan badan SIKIT..tapi tak mampu...asal makan je, cepat je proses..xsempat tukar jadi lemak..makan..makan..makan...tapi x besar...2 la mak aku slalu ckp..ehhh..haa..pas dah angkut3 barang yang x berapa nak banyak, cuma ada la nak dekat setengah lori sayur 2..dengan tak semena2...pinggang mula meragam...ape lagi..aku selongkar la balik kotak yang ada..bukan buang tebiat...tp cari ubat..cari yoko2...selesai bagi treatment susun2 barang sikit, kemas2 sikit, lap2 sikit, sapu2 sikit...sikit jelaaaa...lagi sikit suruh orang lain plak sambung..2 namanya berkira adil...yela..klau dah 1 blok ni aku sapu, nanti orang lain nak wat ape? amik video aku mnyapu..? ewah3....tiba la masa yang di nanti..KATIL...owh katil..lama dh aku tenung katil ni...start msuk je blik aku dah pandang2...cop! katil atas nadia punya...!! tp pas 2 kak apiz & kak nani cakap..xpe, kteorang memang nak katil bawah pun...yeay...!! alaa...xyah nak rebut2 ke...baru excited nak rebut... =/ pas dah comey katil ni aku balut alas dengan cadar..kriutttt....(bunyi katil hostel...biase la 2) menunjukkan yang aku dah selamat landing...aku pendekkan cite...sejak baring mase ari pertama datang 2, rasenya katil ni x pernah sejuk pun...pagi bangun, online atas katil..baring...baca komik...tengok citer...main game...bual2..sume aktiviti atas katil...aku cuma turun katil bile nak g toilet, solat, makan...2 je..hari2 ku di temani katil yang tak bernyawa ni...aku yang bernyawa ni pun dah macam tak bernyawa plak sebab asyik kawan dengan katil...esok sepatutnya hari yang ceria dan gumbira bagi sumesesetengah orang...ada yang nak g sekolah..ada yang mula kelas kat U, ada yang mula keje n ada yang mula PLKN siri pertama sok...tapiiiii..untuk aku..sok dan arini xde beza punnnn... :'( sebab sok xde klas...so, macam arini lagi la...di temani katil...katil...katil dan katil....klau die bley bercakap mest die dah sruh aku g wat benda lain..tapi apa aku kisah???

1 comment:

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...