Meh Meriahkn Lagi... ^_^

Cara Pakai Selendang..

Hari 2, mse aku jdi fesi unt student spm n stpm 2, aku tgk mcm2 gaya tdung ada..ada yg tdungnya comey, orgnya comey, yg dua2 comey pun ada..ada la sorg adik 2 dtg kat aku tnya, mcm mane aku pkai selendang..Little girl aku dh xtaw mcm mane nk jwb...sbb aku pkai mcm biase la..aku lilit je slagi mampu, asalkn x ttup mata...haha...pas 2 mlm 2 bdk 2 dtg blik aku, sruh ajr nk lilit...aku tnjuk la stakat yg aku taw..alhamdulilah die ske..yeayy!! akak fesi yg baik berjaya..!!Little girl
ketika aku m'google2...cewahhh...aku jmpa org ajr nk mcm mane nk pkai selendang dgn mcm2 gaya..ni slh satu..


1. Pin seperti biasa. Bagi sebelah panjang.sebelah pendek.
Kalau ika, ika buat sebelah kanan pendek betul. sebelah kiri panjang.
2. Tarik sebelah panjang ke belakang

3. Pusingkan shawl macam dalam gambar.
4. jadi macam ni..lepas tu ulangi balik langkah 3 ye.. (kemas kan shawl)


Hasilnya~!

klau nk tgk cara pakai selendang yg lain, jom tgk kat sini Radiusite...dieorg ni jual tudung skali...sangaaatttt cntik tdung2 yg dieorng jual..eh..tertolong promosi plak...haha.. Little girl

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...